نشان CE

نشان CE

نام :کیو ای ال
تلفن تماس : 02122227858
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 3297



امروزه محصولات و کالاهای تولیدی بسیار متنوعی در اختیار بشر قرار گرفته است ولی اگر در طراحی و تولید آن ها دقت کافی نشده و کلیه ملاحظات ایمنی، زیست محیطی و بهداشتی در نظر گرفته نشده باشد، ممکن است این محصولات خطراتی را برای سلامتی و ایمنی بشر و محیط زیست ایجاد کنند.

ما همه روزه با کالاهایی از قبیل کامپیوتر، اسباب بازی، وسایل و ادوات برقی و الکتریکی، مصالح ساختمانی و آسانسورها سروکار داریم و بدون شک بسیار اهمیت دارد که این محصولات از ایمنی کاملی برخوردار باشد و به سلامتی ما آسیبی وارد نکنند.

در حال حاضر بیشتر محصولات و کالاهای تولید باید با معیارهای پذیرش و مقرراتی که توسط سازمان های ملی یا بین المللی ( مانند موسسات استاندارد ) وضع شده اند، انطباق داشته باشند تا خطرات ذکر شده فوق به حدود مجاز خود کاهش یافته یا حتی به صفر برسد.

جهت ارائه و فروش محصولات در بازارهای اروپایی وجود نشان CE - CERTIFICATE EUROPEAN بر روی محصول الزامی می با

شد و این آرم CE بیانگر تطابق آن الزامات ضروری مرتبط با سلامتی، ایمنی و حفاظت محیط زیست از طریق انطباق با راهنمای مرتبط ارائه شدده توسط اتحادیه اروپایی می باشد.

محصولی که موفق به اخذ این نشان می شود، می تواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا بدون محدودیت، برای فروش به بازار عرضه شود. در واقع CE مجوز با گذرنامه ورود محصول به بازارهای اروپایی خواهد بود.

از سوی دیگر نشان CE بروی یک محصول داخلی بیانگر توانایی تولید کننده و امکان رقابتی کیفیتی آن با مشابه خارجی به منظور جلب اعتماد و ا



طمینان مصرف کننده بوده و دریافت این نشان دلیلی بر ممتاز بودن محصول در بین رقبا و همچنین نزد مصرف ک
نندگان می باشد.

الزامات قابل کاربرد در هر محصول در راهنماهای مختلف Directives اتحادیه اروپائی ارائه شده است.این راهنماها جایگزین استاندادهای مرتبط تک تک کشورهای عضو شده و قابل اعمال بروی محصولات تولید شده در این کشورها و یا صادر شده به آنها می باشد


با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 22227858-021
فکس:22227854-021
ایمیل: QAL_IRAN@YAHOO.COM

تهران، میرداماد، میدان محسنی، برج بیژن، طبقه 4، واحد 1

http://www.qal-iran.ir/



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : غیره