فروش چراغ راهنمایی سولار وبرقی

فروش چراغ راهنمایی سولار وبرقی

نام :نیازترافیک
تلفن تماس : ۰۹۹۲۳۰۶۸۷۴۶
استان : تهران
آدرس : حسن آباد خ فیاض بخش‌ کوچه جهانگردی پاساژرشید۲
بازدید : 2546

چراغ‌های ترافیکی بسیاری موجود است که از پر استفاده ترین های آنها می‌توان از چراغ‌های راهنمایی نام برد
چراغ راهنماییLEDبرقی

چراغ‌های راهنمایی در مدل‌های مختلفی با جنس مختلفی تهیه شدند که مدل LED این محصول در 3 سایز یا 3 مدل ساخته شده است، مدل تک خانه و دو خانه و سه خانه که هر کدام مناسب برای یک مکان یا یک کار ساخته شده‌اند مثلاً مدل 3 خانه بیشتر برای استفاده در معابر و چهار راه‌های شهری استفاده می‌شوند

مدل‌های دو خانه و تک خانه برای چراغ‌های چشمک زن در معابر شهری و بزرگراه‌ها استفاده می‌شوند و با توجه به استفاده هر شخص می‌توان در مکان‌های مختلفی از این محصول استفاده نمود مثلاً می‌توان در پارکینگ‌های عمومی استفاده کرد.

در این محصول به جای استفاده از لامپ‌های قدیمی از LED های پر نوری که با جریان شهری 220 ولت کار می‌کنند استفاده شده

این مدل دارای 2 خانه می‌باشد که هر خانه با قطری برابر 30 سانتیمتر طراحی و ساخته شده است، مواد به کاربرده در این مدل از جنس پلی کربنات بوده و مقاومت خوبی در برابر ضربه و انواع آب و هوا دارد.
چراغ راهنمایی چشمک زن سولارخورشیدی تک خانه،دوخانه وسه خانه

چراغ راهنمایی LED سولار
یکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی استفاده از چراغ چشمک زن می باشد. که با رنگ های خود اولویت حرکت اتومبیل ها را مشخص کرده و از هرج و مرج و ترافیک تا حد بالایی جلوگیری میکند.

معمولا سر چهار راهها و معابر شهری ، مراکز مهم و…. از چراغ راهنمایی جهت کنترل و هدایت ترافیک از چراغ راهنمایی استفاده می شود. چراغ راهنمایی ال ای دی خورشیدی برق لازم برای روشن کردن چراغ ها را از انرژی خورشیدی تهیه میکند. بدین صورت که صفحه خورشیدی قرار داده شده در بالای چراغ چشمک زن خورشیدی انرژی لازم برای روشن کردن ال ای دی ها را از نور خورشید گرفته و آن به باطری هایی که در مدار چراغ خورشیدی قرار داده شده است ، میگذارد. باطری موجود در چراغ راهنمایی ال ای دی سولار برق لازم برای روشن کردن ال ای دی ها را در اختیار آنها قرار می دهد.

مدت زمان شارژ لازم برای چراغ راهنمایی دو خانه ال ای دی خورشیدی 12 ساعت در مقابل نور مستقیم خورشید می باشد و در هوای ابری 20 ساعت می باشد و با این شارژ تا 7 روز در تاریکی مطلق و 14 شبانه روز در هوای ابری می تواند به کار خود بدون شارژ مجدد ادامه دهد.

با توجه به اینکه در هر خانه چراغ راهنمایی ال ای دی خورشیدی 120 عدد لامپ ال ای دی قرار دارد به راحتی نور لازم جهت دیده شدن را تامین کرده و از فاصله دور قابل رویت می باشد.

جنس بدنه چراغ راهنمایی ال ای دی سولار از پلی کربنات بوده که در مقابل تابش مستقیم نور خورشید مقاوم بوده و به راحتی پوسیده نمی شود و رنگ خود را از دست نمیدهد.

تابش نور چراغ راهنمایی ال ای دی خورشیدی به گونه ایست که از فاصله بسیار دور دیده شده و رانندگان و افراد را از رعایت احتیاط در آن منطقه مطلع میکند.

باید توجه داشت که چراغ راهنمایی ال ای دی نسبت به هزینه از سایر چراغ های راهنمایی لامپی هزینه بیشتری را شامل می شود ولی با توجه به اینکه از برق شهری استفاده نکرده و مستقیم از نور خورشید منبع تغذیه خود را شارژ میکند در دراز مدت باعث جبران هزینه های انجام شده می گردد.

معمولا برای کنترل ترافیک ، مراکز مهم ، محل عبور عابر پیاده و جاهایی که دسترسی به جریان برق با مشکل مواجه است، از چراغ چشمک زن ال ای دی خورشیدی استفاده می شود
چراغ راهنمایی LED سولار تک خانه دوخانه و سه خانه‌



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
تاریخ درج آگهی : جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳
آگهی های ویژه : تجهیزات شهری و ترافیکی