خط بازیافت زباله شهری(MRF)

خط بازیافت زباله شهری(MRF)

نام :جهاد تحقیقات سپاهان
تلفن تماس : 03137607902-08
استان : اصفهان
آدرس : اصفهان- منطقه صنعتی اشترجان
بازدید : 12368

شرکت جهاد تحقیقات سپاهان در راستای رسالت خویش مبنی بر توسعه پایدار و بهبود شرایط زندگی و رفاه مردم و در ادامه فعالیتهای صنعتی تحقیقاتی خود نسبت به طراحی و ساخت خط پردازش و بازیافت زباله شهری (MRF) Material Recovery Facility اقدام نموده است که دارای مشخصات کلی ذیل می باشد:

1- تناسب خط بازیافت این شرکت با نوع زباله های شهری در ایران که بصورت مخلوطی از زباله های تر و خشک می باشند.
2- خط بازیافت با وجود کارایی بالا به ساده ترین شکل و در نظر گرفتن حداقل تجهیزات و المان های مورد نیاز طراحی شده است و از این طریق صرفه جوییهای عمده ای در هزینه نیروی انسانی، تعمیر و نگهداری و مصرف انرژی آن به عمل آورد.
3- کیسه پاره کن این خط دارای این مزیت است که بدون آسیب رساندن به مواد داخل کیسه، کلیه کیسه ها را پاره می کند و این امر کمک می کند که حتی شیشه های درون کیسه ها بدون شکستگی به راحتی جداسازی شوند. این امر در خلوص مواد آلی جدا شده و در نتیجه در کیفیت کمپوست تولیدی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.
4- از آنجایی که این شرکت سازنده کلیه تجهیزات خط بازیافت زباله شهری می باشد هماهنگی و همخوانی لازم بین اجزاء کاملاً رعایت شده است. و از این رهگذر دارای راندمان مناسب می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت جهاد تحقیقات سپاهان طراح و سازنده اولین سیستم کیسه پاره کن متناسب با پسماند و زباله های شهری در ایران وکشورهای منطقه است و نیز توانایی ساخت نوار نقاله تریپر جهت انتقال و دپوی مواد آلی در سایت تخمیر به منظور تولید کود کمپوست و نیز امکان ارائه سرند های دوارسیار جهت سایت کمپوست را دارا است.



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : ماشین آلات صنعتی